Kun huollossa haluttiin saada lisää toimitusvarmuutta työvaatehuoltoon ja arvioida samalla
vaihtomattopalvelua, ratkaisu löytyi läheltä.
- Toiminnan laajentuessa myös meidän tilat olivat kasvaneet, ja samalla tuli lisää tarvetta erilaisille tarvikkeille ja matoille. Hinnoittelukin oli alkanut vähän hirvittää, kunnes Joachim Bystedt Cleworista tuli esittäytymään ja kertomaan heidän palveluistaan. Sovimme, että hän lähettää tarjouksen, ja siitä se lähti liikkeelle, parin vuoden takaisia tapahtumia kertaa Autotalo Antti-Roikon korjaamopäällikkö Ville Siirtola.
Mattoja tarvitaan useita kymmeniä
Autotalo lunasti vuokrahaalarit edelliseltä toimittajalta, ja haalarit siirrettiin Cleworin kunnossapitopalvelun piiriin. Kyse on kymmenistä haalareista, jotka pestään Kannuksessa ja joille tehdään muun muassa tarvittavat nappien ja vetoketjujen korjaukset.
- Suurin yksittäinen kuluerä on matot, joita on lukumääräisesti useita kymmeniä eri puolilla taloa. Huollon tiloissa mattoja käytetään puhtaan ja likaisen alueen rajapinnoissa missä kuljetaan paljon, ja esimerkiksi asiakastuolien alla.
"On tärkeää, että asiat sujuvat kuten on sovittu"
- Korjaamo-oloissa voi joskus lorahtaa lattialle pieniä määriä öljyä tai muita nesteitä, ja niissä tilanteissa imeytysmatot ovat mainio ratkaisu. On kaikin puolin hyvä asia, ettei lattiasuojia tarvitse laittaa öljyjätteisiin, vaan matot voidaan pestä ja käyttää uudelleen, Siirtola sanoo ja kehuu myös trasselin ja paperin korvanneita Putseri-teollisuuspyyhkeitä helppokäyttöisyydestä.
Hänen mukaansa pesulapalveluissa on tärkeää, että asiat sujuvat kuten on sovittu.
- Vihoviimeinen tilanne on sellainen, että omien kiireiden keskellä pitäisi lähteä etsimään hukassa olevia haalareita. Vaivattomuus ja luotettavuus ovat se ykkösjuttu, ja sekin oli positiivista, että pääsimme jonkin verran yksikköhinnoissakin alaspäin. Kun palvelu jatkuu samaan malliin, niin hyvin menee, Siirtola lähettää terveisiä Cleworille.