Feelia tarjoaa pääosin kotimaisista raaka-aineista tehtyä ruokaa muun muassa kouluille, hoivakodeille, lounasravintoloille ja kotitalouksille. Syksyllä 2020 Feeliaan sulautui liha- ja kasvistuotteista tunnettu Beofood, ja alkuvuonna 2021 yhtiö ottaa käyttöön Pyhännällä 5 000 neliön tehdaslaajennuksen. Voimakkaasti kasvanut Feelia työllistää noin 60 työntekijää.
- Alkuvaiheessa kun työntekijöitä oli vain muutama, kukin pesi työvaatteensa kotonaan. Kun henkilökunnan määrä alkoi kasvaa, vanhalle tehtaalle hankittiin pesukone, ja meillä oli henkilö, joka vastasi vaatehuollosta. Feelian uuden ruokatehtaan valmistuttua 2018 työntekijöitä oli jo niin paljon, että vaatehuolto vaati todella paljon aikaa. Kun myös työasuille asetetut laadulliset vaatimukset tulivat tarkemmiksi, ryhdyimme keskustelemaan Cleworin kanssa, millaisia palveluita he voisivat tarjota meille, kertoo Feelia Oy:n toimitusjohtaja
Jukka Ojala.
Ojalan mukaan Cleworin tuottama palvelukokonaisuus on luotettava ja asiakkaalle vaivaton auttaen Feeliaa keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa.
- Olemme luoneet Cleworin kanssa palvelukonseptin, joka on meille asiakkaana luotettava ja vaivaton, sanoo Feelian toimitusjohtaja Jukka Ojala.
- Meidän bisnestämme ei ole olla Suomen paras pesula ja vaatteiden siistijä, ja siksi nämä palvelut kannattaa hankkia alansa osaajalta. Käymme Cleworin kanssa koko ajan vuoropuhelua siitä, millaisia tarpeita meillä on, ja miten he voivat niihin parhaiten vastata. Olemme onnistuneet luomaan hyvän mallin, johon olemme tosi tyytyväisiä, eikä paluuta vanhaan ole, Ojala toteaa.
Hän kehuu esimerkiksi
työvaatteiden sirutusta ja
vaihtomattopalvelua. Vaatteisiin asennettava siru mahdollistaa työasun elinkaaren hallinnan, koska sirun avulla voidaan seurata esimerkiksi korjaus- ja pesukertojen määrää. Vaihtomatot Clewor noutaa määräajoin pestäviksi tuoden samalla puhtaat matot tilalle.
- Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen Cleworin palvelualttiuteen ja siihen, miten he kuuntelevat asiakasta. Hinta-laatusuhdekin on kohdallaan, samoin kuin palvelun tasalaatuisuus, Jukka Ojala sanoo.