Vuonna 2003 perustettu Bayerncar Oy tekee autokauppaa pääosin Etelä-Saksasta hankkimillaan premium-tason ajoneuvoilla, minkä lisäksi yhtiö tarjoaa ajoneuvojen huoltopalveluita. Autoja yritys myy kaikkialle Suomeen Lapista pääkaupunkiseudulle.
Asiakkaan astuessa sisään Bayerncarin myymälään Ideaparkissa katseenvangitsijana toimivat Cleworin toimittamat
logomatot.
- Matot on personoitu Bayerncarin brändin mukaisiksi. Hyväntuulinen tervetulotoivotus matoissa saa asiakkaan tuntemaan, että hänet on huomioitu. Logomattojen lisäksi Clewor toimittaa
matot myynnin ja huollon tiloihin sekä putserit huollon asentajahenkilökunnalle, Nelimarkka kertoo.
Asiakassuhdetta Cleworin kanssa hän kuvaa helpoksi ja joustavaksi.
- Olen tykännyt Cleworin palvelusta, joka on nopeaa, joustavaa ja kokonaisvaltaista. Asioista voidaan sopia puhelimessa, koska tällä hetkellä kaikilla on kiire. Matoilla on tietty vaihtoväli, eli Clewor vaihtaa matot ja tuo uudet tilalle sovittuna ajankohtana. Tämä toimintatapa sopii hyvin meidän sapluunaan. Homma perustuu luottamukseen, ja silloin on mukava tehdä yhteistyötä, kun asiat hoituvat kuten on sovittu.
Nelimarkalle itselleen yrittäjän arki on enemmän elämäntapa kuin työtä sanan perinteisessä merkityksessä.
- Yleensäkin se, että saa olla tekemisissä asiakkaiden kanssa, tekee tästä työstä niin antoisan. Meillä on joustava henkilökunta, minkä ansiosta pystymme palvelemaan asiakkaita silloin, kun se heille parhaiten sopii. Tämä on haastava ala, jossa hyvä asiakaspalvelu on usein se ratkaiseva kilpailutekijä. Huomasin alusta lähtien, että Cleworillakin hyvä asiakaspalvelu on verissä. Silloin on helppo toimia yhdessä, Nelimarkka toteaa.
<< Palaa asiakastarinoihin