- Sisäänkäyntien ovimatot ovat kauppakeskuksen yksi käyntikorteista. Visuaalisesti siisti ovimatto vaikuttaa yleisilmeeseen ja viestii positiivisesti kauppakeskuksesta, Kauppakeskus Chydenian kiinteistöpäällikkö Tommy Forsman korostaa.
Clewor aloitti Chydeniassa uutena palveluntuottajana.
-
Vaihtomatot olivat ennen tosi vanhat ja kuluneet, eikä meidän tarpeisiin reagoitu pyynnöistä huolimatta. Matot myös sijaitsivat väärissä paikoissa, ja kaiken kaikkiaan palvelu ei yltänyt markkinointi- ja myyntikoneiston tasolle. Halusin luotettavan palvelun, joka on mitoitettu nimenomaan meidän tarpeisiin, Forsman kertoo.
Lähtökohtana oli hankkia vaihtomatot nimenomaan palveluna.
- Periaatteessa voisimme ostaa omat matot ja pesukoneen, mutta se ei ole järkevää. Mattohomman pyörittäminen ei ole meidän ydintekemistä eikä myöskään kustannustehokasta.
Yhteistyön aluksi Clewor kartoitti asiakkaan tarpeet ja teki ehdotuksen mattojen määrästä, sijoittelusta ja vaihtovälistä.
- Arvostan sitä, että Clewor kuunteli meitä ja mitoitti palvelun juuri meidän tarpeisiimme. He käyvät aktiivisesti paikan päällä tarkistamassa mattojen kunnon ja ehdottavat toimenpiteitä, jos esimerkiksi sääolojen vaihtelut sitä edellyttävät.
Ulkokautta kulkeutuu noin 80 prosenttia kiinteistöön tulevasta liasta. Vaihtomatot säästävät kiinteistönhoidon ja siivouksen kokonaiskustannuksia.
- Matot vaihdetaan keskimäärin joka toinen viikko, ja ne ovat osoittautuneet tosi laadukkaiksi. Nykyisissä matoissa on hyvä imukyky, mikä vähentää siivoustarvetta, Tommy Forsman toteaa.
<< Palaa asiakastarinoihin